Crasch

Hårda bud och inga visor. Morgonen startar med muntligt föredrag och forsätter efter lunch med en idrottslektion ledd av mig och en kompanjon. Har efter dessa två uppdrag avverkat ännu en skoldag. Det är en helig dag imorgon dessutom. Mitt dream-kit har anlänt, efter en alldeles för lång väntetid ligger det nu där och väntar. Väntar på att jag ska få sätta tänderna i det och le så alla tänderna syns. Imorgon bränner jag stålar som aldrig förr.. Motigt med 3 laxar sådär en onsdagsmorgon. Ska guarda det med mitt liv och närmsta petning svaras med en talande blick och akut bortryckning.

Kvinnligheten ligger lite i naglarna, lyckades under min dag knäcka 3 st. Var tog känslan av vackra händer vägen? Välmålade långa naglar.. Efter dagens misslyckande återstår nu 2 långa naglar, i ren protest vägrar jag saxa dem. Hur gay det än må vara, kutar jag runt med 2 långa naglar. Det var inte nog, dessutom har jag 3 målande naglar och jag kommer inte ta bort det i nuläget. Ellinor för några månader skulle hanterat situationen genom avbitning och gnagning. Men jag är fri från lasten, vågar inte tänka på konsekvenserna av att än en gång tugga i sig bakterier lika en toalettsits. Sveper mig allt närmare tanke centrum, låter mig sväva där en stund.

700 inlägg, 700 gånger jag biktat mig här för er.. Sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback