Chillin Mc´dillin





Allmänt misslyckad utsiktsbild över vårt grannland Däääämark..........




Gröningen is the place to be. Hakade med Kevin efter midnatt, då fann man oss sittandes på bryffan filosoferande kring livets stora frågor. Valsade genom staden cribba på Sundstorget.. Spatserade Kullagatan fram för att sedan konstatera att vi diggar det nattetid. Aningen för mycket charad-liknande moves från min sida under kvällen. "Waaaazzzzzup" tycktes regera ikväll. Jag gillar min sweetkiwi guy och gissar på fler chill kvällar a lá Kevin och Elli.. Sommaren rusar och jag älskar. Rusa likt en desperat hingst runt i shorts med inställningen nu måste sommaren vara här. Antingen stämmer påståendet eller lider jag av 3liter underhudsfett? Fullt möjligt båda två.. Moa och Clara hänge och slängdes det med på norrahamnens brygga före dagsbytet, får säga att stadstrippen ikväll gillas. Förutom vår desperata cykling förbi ett smockat Mezo.. Sweeet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback