Bangbang it shot med down

Vaknade i frid och fröjd och valsade därför i vanlig ordning ut i köket. Började ana svarta prickar här och där, då insåg jag.. Ännu en attack av migrän, dagen då jag hade två viktiga saker på studeringstationen. En elevhållen badmintonlektion i den riktiga hallen var ett engångstillfälle och var därför tvunget att prioriteras. Knarka i mig piller och gick in i djupsömn.. När larmet slog var det med illemående och en malande huvudvärk jag tvingade mig upp. Drog på en tjocktröja och kände mig redo.

En lycka som någonstans fick mig att må lite bättre var att mina efterlängtade stylers nu befinner sig i min ägo. Dessutom gick lektionen överlag väldigt bra, dock borde jag ha sovit mera för mitt dags läge är inte bra. Blir nog till att sova bort dagen som borde gått till studering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback