Allvarligt talat

Förhoppningarna om en eftermiddag spenderad på balkongen med slutna ögon, börjar känns omöjlig. Skulle inte gubben däruppe bland molnen lyssna på mina önskningar.. Känner mig aningen sviken och shoppningsugen. Blondisen bör inom en halvtimme befinna sig här för att hämta hennes prylar, ska även dela ut en cykel under dagen. Riktigt generöst. Frågan är om man inte ska glida med denna grönafarkosten ut till det lilla centrat och bränna lite cash. Dock har jag ett meeting att infinna mig på först.. Vuxenpoäng. Eller ja, det är ju självvalt så kanske inte. Informationsmöte om vad ghd har att erbjuda, finns risk att stålarna redan här sviker mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback