7h

Uppgång sker om 7 timmar och här ligger jag, lycklig efter min tv-kväll. Imorgon bär det återigen av till Åhléns, har längtat ska jag erkänna. Det där med att packa upp varor och få hjälpa människor, men framför allt att lämna skolmiljön och se något annat är fantastiskt. Imorgon är planen att se aningen fixad ut. Jag har ideér stora nog att jag själv ramlar av stolen, om jag suttit ner vill säga. Kraftansträningen för morgonen innebär både dusch, föning och plattning av håret. Otroligt och extremt ovanligt. Sen jag gick ifrån min fjörre färg, har alla typer av styling järn ledat på is. Mina kära nya ögonstenar, ghd tängerna var de första att få entra mitt hår och de leder en rakt in i en förälskelse. Avslutar garanterat min extremt ovanliga styling med min nya favorit; Spray wax. Rätt finish, halvt sliten med stadga utan den riktiga känslan av wax. Lät gay det där. Tror jag börjar färgas av min inriktning här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback