Vädret

En liten väderrapport till er data nissar som sitter inlåsta på ett tråkigt kontorsjobb och släpps ut efter 7. Vädret idag är helt underbart. Imorse tänkte jag vafan nu skippar jag koftan underskinnjackan och det var fan ett bra val. När sista lektionen nu var avklarad möttes jag av solen, och normalt är det kallt även om den kikar fram. Men idag, idag mina vänner möttes jag av värme! Förstår ni hur jävla great det är? Åhh jag bar gick och typ njöt av att inte ens vinden var kall. Man brukar ju huttra och halv jogga hem, men dagens vandring var perfekt. Nu är det vår på riktigt. Så ja lite kärlek till solen får jag allt skänka!

Sex and the city på tv, musiken högt pumpad i datorn, solen in genomfönstret och en allmänt mysig och obäddad säng. Kan det bli bättre just nu? Faktiskt, är sugen på att shoppa.. Cashen kliar liksom i fingrarna. Inte så bra, men får väl se om nån är taggad. Om jag nu orkar pallra mig iväg föresten, plötsligt kändes det sjukligt jobbigt. Facebook rullar och nyss skrek Paulo till mig: NU SKA FETTET BRINNNNNNNNNNAA! Yeahyeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback