Ticktack

Ser att tiden på datorns ork att hålla ögonen öppna sinar så det får bli en snabbis. Dagen innehåller många fails.. Övningskörde andra gången i mitt liv och det gick super, framtills jag hamnar i typ en korsning och en bil full med killar som ska in där jag också ska in. Great att jag då lyckas med klassickern: Motorstopp. Som att inte det va nog att dom garanterat skrattade satan, så såg dom mitt huve och jag fick panik ofc. Så då gör jag det en gång till, motorstopp. Ganska pinsamt ska jag säga er, men glad att jag kunde bjuda någon på ett skratt!

Dagens pinsamheter fortsatte sedan när planerna var satta på badminton. Lovely att förlora mot Gabbe. Kommer jag knappt få höra.. Tycker jag är värd revansch! Dock ganska nöjd med mina 21-5 mot Fredrik, det kan inte vara lätt. Var tvungen att vara lite taskig då jag egentligen tjurar över min förlust, känns bra att kvitta det med min vinst. Aja, nog biktat för idag. Måndag imorron, känns för jävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback