Sovgott

Mina kära läsare, det är dags att krypa ner.. Noway. Det är dags att börja skriva, ja min novell alltså. Fast har nog inte så mycket kvar. Sitter med ångest på en obekväm datastol, då mobilen behövde laddas. Ångest va det ja, buss eller bil? Imorronbitti då alltså. Väljer jag buss tar jag bussen 08.00 och med bilen kör vi 07.40.. Vi börjar ju 08.45 så kan ju bli lite jobbigt att vänta ja.. Fan insåg nyss att det inte är nåt problem, jag måste ju ta bussen. Satan. Ogillar fortfarande bussar faktiskt.

Längtar till frukost gör jag också, så allt är som vanligt. Rådiggar även mitt blåmärke på röven. Försök aldrig armbåga ner ribban för att sedan hoppa rakt på den med röven. Slutar hyfsat blått. Niced, höjdhopp är verkligen min grej. Så nu kan ni skratta. Sussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback