Så räknas det ner..

Sitter här som ett annat offer endast iklädd handuk då jag tycker för synd om mig själv för att röra mig. Liksom förkyld och förmodligen en värmebölja i hela kroppen. Och 17 bast imorron. Nice kombo? Typ två timmar sen jag släpa mig in i badkaret för typ tredje gången sen vi flyttade hit eller nåt. men fan va man gör rätt i att duscha istället. Känner mig fan sjukare nu än innan. Därför har jag endast orkat släpa mig ut i soffan, håret är torrt iaf! Positivt.

Det är nu mindre än en timme kvar tills jag som så många andra av mina vänner ska starta det år som lär bli mitt livs sämsta, längsta och mest plågossamma år. Misslyckat från dag ett. Det känns bara som en lång väntan till vad som komma skall, alltså 18! Som att stå i en kö och bara vänta på att få komma in.. Äsch det känns för jävligt. Och jag har goda planer på att spola fram tiden tills mitt liv kan börja. Fan jag måste vara den deprimeraste tjejen ever. Satan vad jag alltid har nåt att klaga på. Men jag gillar det på nåt sätt. Att skriva ut alla mina deprimerande och tjuriga emotions.

Mina krafter är samlade och jag känner mig redo att vandra den långa vägen (5m) in på mitt rum för att häva mig i sängen. Ska försöka dra ut otroligt länge på denna sista timmen innan även jag ska fångas av det deprimerade året. Hoppas mina spå-feelings är totalt ute att cyklar guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback