Release

No school imorron. Känslan är underbar. Typ som en release från fängelset kan jag tänka. Den där spindeln drar mig lite från min skönhetssömn då jag inte är villig att mysa med dennas fru/man inatt. När jag väl mot min egen vilja somnar någongång mot morgonens uppgång, lär jag snabbt väckas av de satans gubbarna som ska hit imorron. Det var dags för någon rensing i några rör tror jag visst. Så det lär väl väcka mig och lär bli vettskrämd med en främmande man i mitt rum. Fast jag lär låtsas sova tills de tar sitt pick och pack och pallrar sig från mitt hus faktiskt. Ska bara snegla lite smått sådär. Därefter ska jag ta mitt liv till fånga och ge mig ut på en morgonrunda. Älskar känslan väl hemma igen, när man sätter sig och med riktigt gott samvete käkar frukost. Cant wait. Men först nu ska jag göra en spindel-check på barrummet för att överhuvet taget kunna gå in i detta smala utrymme med endast en utgång. Tänk om ett monter väntar i dörrhålet och jag blir instängd med ett åtta armat monster.. Fy. Jag väljer att blicka framåt till morgongdagens måste: De lysande rören. Måste börja bekanta mig med dem för det här går inte länge till. Tror jag är pågränsen till genomskilnig, så i morgon checkar jag in några minuter i det fejkade solparadiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback