Plugg, plugg och åter plugg?

Damn, det är så min efter middag borde sett ut. Nice. Nej, jag har halvsovit, spanat in häxorna, käkat lunch. Känner ingen drivkraft ingen röst i huvet som skriker: "Gå och studera din fula skit" Fan då, kan ingen komma och och hoppa in i mitt hjärnkontor.

Vilken dag, men en dag närmre veckans slut. Det ser vi fram emot. Permanent today, igen.. Vår kära mentor var sjuk så blev inte 20-tals looken idag. Istället blev det ett osminkat, blekt, prickigt, dött face som mötte mina classmates imorse. Otroligt stolt över min prestation idag, ja att gå osminkad hela dagen alltså. men även mina sjukt skillz i datorkunskap. Ellinor "hjärta" excel..? Njää, bli inte rädda jag har inte gått och blivit plugghäst. Råkar bara vara ett underbarn helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback