New apartment guys

Schools out. Fast det lär inte kännas som det.. Har plugg att göra, i mängder. Så ingen vila och ingen träning buhu. Tänka ut och rasta fläsket idag igen, men med studies to do OCH... en ny lägenhet att spana in! Ihh, jag ska flytta. Till en stor lägenhet där vi nu kan rymma 6personer istället för tre. Jag får alltså tillökning i familjen. Åhh, mitt rum är så stort och fint, öppenspis och stora fönster. Fyra meter i tak och såna asballa gammaldagsa lister i taket. Märks det att jag rådiggar min flytt och mitt rum? (Om jag nu får det rummet jag har satt ögon i..) Jag vill flytta direkt, typ nu. Wihooo!


Kommentarer
Lexi säger:

Jag har NO-prov att plugga inför :-) Inte så kul!

2010-03-10 | 18:10:25
Bloggadress: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback