Ergonomi, viktigt men way to boring

Usch känner att städning tillochmed är roligare. Liksom "Varför är ryggraden S-formad?" CAREFACE.. Nej, satan. Plugg inför morgondagens lektion är med andra ord i fullgång, om nu läsning av frågor räknas in. Svarat på 2 av 14 frågor, nice. Arbetet med deceniumens olika smink och hårtrender, alltså typ 20-, 30-, 40-tal osv. Jävligt intressant arbete faktiskt. Nu varje tisdag framöver ska vi få träda in i rollen som dessa 9 olika decenniers skönhetstrender. Kan hjälpa mig med mitt mål att få bloggen mer färgfull. Endast kvarten kvar innan jag dunkar mig själv i soffan för en fullspäckan tv-night. Dating in the dark, desperate housewifes och cougartown. Tackar så hjärtligt kanal5 för en klockren kväll. Bugar och bockar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback