Det är officiellt.

Satan dudes, jag måste vara en av sveriges mest otränade människor. Min nya karriär som jogga började nämligen idag, om man nu kan kalla det jogging när man med jämna mellanrum måste börja gå istället. En timme blev det idag, men bara 30min jogging kanske hahaha. Kasst. Men det kommer väl.. Sitter och skrattar sönder medans detta skrivs, crazy att ha så kass kondition.

Menmen, nu är jag igång iaf och får väl hoppas på snabba resultat så jag slipper flåsa som en hund i solen efter 200m.. Lovely. Annars blir det plugg nu resten av dagen.

Har förövrigt varit "ren" från onyttigheter 3 dagar, jävligt imponerande!

Kommentarer
jonna säger:

är du galen människa en fucking timme?!?! :O Huumm, jag som tyckte jag var duktig när jag rörde på mig i 30 min på gymmet idag med den jävla crosstrainern! Jag joinar nästa gång! BTW, vart sprang du någonstans? :P <3

2010-03-08 | 16:14:52
Ellinor säger:

2010-03-08 | 16:44:08
Bloggadress: http://kadaniik'
Ellinor säger:

Fail på den första.. Prövar igen! Hahahaa, men en timme e väl inte så mycket när mn köttar typ powerwalk halva tiden xD Älskar mina breaks efter fem min jogging. Lovande.. Haha, det e väl as nice pajas! Men oj jag o förklara.. Sprang typ upp vid ishallen o sen där vid statena mc, o sen vidare längs med den vägen o sen runt hela skiten och ner via den macken vi fredriksdal o sen ner hela vägen från olympia o sen långvikeln o upp för terasstrappan höhöh. Du borde fatta nada! LOVE

2010-03-08 | 16:47:41
Bloggadress: http://kadaniik.blogg.se/
jonna säger:

nej men det låter typ... sjukt långt!? :O aja du och jag ska ut och jogga i helgen! :D

2010-03-08 | 18:37:21
Ellinor säger:

Det va det också.. Haha fine, men min kondis is gone!

2010-03-08 | 18:45:16
Bloggadress: http://kadaniik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback