Cleaning

Godmorron folks.

En uppsättning sminkpenslar är nu tvättade och omhändertagna. Jag är duktigt sugen på att åka upp och addera lite fler till min samling.. Blir eventuellt en sväng utom Kicks för att inhandla några svarta skönheter från Make up store. Det blev förövrigt en tidig kväll för mig igår, helt sjukt faktiskt. Kvart i ett släckte jag ner och blev lätt deprimerad när jag hörde regnet. efter två dagar med riktigt varmt och fint väder blir man snabbt bortskämd. Att sedan vakna till samma tråkiga väder är ju ingen hit direkt..

Jag känner för att bikta mig angående mitt shoppande. Mitt kort har inte blivit draget på en månad. Det är utan tvekan rekord och det känns super! Har inte rört en krona av mina fördelsepengar heller. Aldrig förr har jag spenderat så lite pengar en månad, tror faktiskt att jag hållt med under den otroligt låga siffran av 200kr. Imponerande faktiskt. För att fira mitt månadsjubileum har jag börjat planera för en heldag i Malmö, inte bra för kontot men fint för själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback