Brutet förbud?

NEEEEEJ! Im good. Och tävlingsmänniska. Övriga gruppen käka pizza med jag höll mig till kycklingsallad, en äcklig sådan. Ingen sås, tråkig sallad, vidrig rödlök, tomtato och lite majs. Nice? Nä tror inte det. Men pressa in det i flabben iaf. Ni vet äta bör man annars dör man.

Jag har som så många gången förr låtit mig falla i förälskelsens grop för en materiell sak. Rätt, det är lägenheten som får mig att sväva bland röda hjärtan. Det kommer bli så jävla nice! ♥

Jag har två glamorama avsnitt att spana in så ska varva dom med min pluggning. Jag vill kalla det micropauser som dom i skolans värld säger är super. Vi håller tyst om att pauserna där oftast är 2min och består av lite skaka-loss moves och sträcka ut kroppen. Shhh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback