Bloggen känns återigen färglös

Måste verkligen bli bättre på att lägga upp bilder. Ni stackare som sitter och läser mpste typ dö av uttråkning.. Och jag vill gärna slippa ha dödsfall på nacken. Så jag lovar att försöka iaf, hihi. Ungefär likastor risk som att vi helt plötsligt skulle ha en rosa sol, men whatever. Ett försök är ett försök.

Tänkte upplysa er om att body shops lotion jordgubb är älskvärd. Min kära lilla lillebror (host mamma) tyckte väl jag va uttorkad eller nåt. Nä hade faktiskt gott och sniffat lite innan min "stora dag". Finns bara ett ord för hur underbart det känns att känna en svag doft av jordgubbar och sommar: LOVE.

Usch ja, sommar skulle jag solklart kunna döda för i nuläget. Solen kändes så varm inifrån innan att jag bara var tvungen att gå ut o test sola på the balkoni. Men satan, han ungefär ut med ena foten innan jag hade hönspiggar på hela mig. Skenet bedrar.

Här skulle kommit ett potpurri av söta sommerpics, men den söta datorn (hatobjeket) krånglar givetvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback