Black beauty

Som väntad kände pappa min desperation av att bränna lite stålar, så det slutade med en tur till väla faktiskt. Sitter just nu och betraktar mina nya redan älskade penslar. För er med intresse blev det 2 ögonskuggspenslar, en mårdhårs och en syntet. Kanske anstränger mig lite för er skull och fotar min lilla samling senare denna trevliga lördagskväll. Mitt lilla shopping tåg med papi skulle komma att bli ännu bättre, jag fick nämligen med mig två tröjor och ett halsband hem. Får ju inte glömma mini totteband heller, är ju numera tok kär i att ha fläta. Men mitt halvt kala huvud blir det då en mussvans kvar i slutet. Och seriöst hur nice är det med en svart tofs virad 589 varv som tar upp hela flätan..? Nej, jag tog tag i mitt i-lands problem och införskaffade i genomskillniga minisar. Förstår att ni alla sitter och skriver flitigt i ert intresseblock nu, sorry guys.

Hör ekandet av att krubbet är redo, tur säger jag för annars hade mamma mött ett lik med tom mage..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback