Ben och fötter

Fotomanicken tycks på ett magiskt sätt fått både ben och fötter och pinnat iväg ifrån mina normala ställen.. Tragiskt för er, super jobbigt för mig. Förmodligen ligger den ensam, naken, exposed, rädd hos pappa och saknar mig någon fruktansvärt. Får försöka hämta upp min goda kamrat imorron tillsammans med joggingskorna som jag lyckades glömma idag. Därför får bilderna vänta till imorron helt enkelt.

Satan, jag ligger här och föresäller mig min frukost. "Knappt hungrig". Ungefär 6 timmar dit skulle jag tippa. Nattmat borde intas, men orkar inte väcka resten av huset.. Därför fantiserar jag just nu om mackor och liknande, väldigt trevliga fantasier! Tycker nog allt att det är dags att krafsa bort gårdagens smink också kanske, börjar kännas lite skabbigt. Äh, vafan lite skabbigt är nice. Min målning av naglarna får väl kompensera upp för denna slapphet. Tanken slog mig nyss att vi inatt vrider fram klockan en timme, fan e det för crap. Pröva ha samma tid alltid, jävla påhitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback