Axellång

Nyss hemkommen från en trevlig kväll tillbringad med Jonna, Måns och Kalle. Blev lite filmmys med Pirates of the Caribbean, med iaf två sovande själar. Insåg också att jag borde växa till mig.. jag nådde inte ens upp till måns axel, känns bra. Dagen innan detta var katastrof.. Dock en jävligt bra katastrof. Började med att vi skulle på fotboll, Råå- Ramlösa södra. Så ja tänkte jag och tog på mig skinnjacka och en blus skippa halsduken, för ähh vi ska ju vara inne. Så Malin skulle skjutsa mig och sen vid Ih jag baar vafan, vart är du påväg? Ehum, kolla fotboll kanske. UTOMHUS. Fan, det var givetvis utomhus. Det blev därav 5minuters uppvärming och max 10min som vi kolla hahaha. Därför blev det pingis SM. Dör av garv nu. Det va så jävla kul att vi satt där i en timme och kolla in småpojkarna. Dock ganska kul att se Gleerups lilla nylle igen. Sen blev det handboll och därefter så mötte jag upp gabbe en sväng. Mysig dag! Ihh, trött på att skriva. Hörs senare inatt förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback