Återigen

Problem med inloggningen igår igen. Blir galen typ.

I vilket fall så var jag på karatetävling igår och spana in min kära moa och hennes lillasyster. Halv 9 stack vi dit och var sen hemma vid halv 5 typ, en heldag. Jag var förmodligen mer nervös än moa själv när hon tävla. Haha, både jag och feffe hade troubles med andningen ett tack. Det resulterade iaf i en 1a plats och en 3de plats för moa. Wii! På kvällen skulle sen moa och familjen komma och käka hos oss, spana lite melodifestivalen och så. Allting börja skitbra och det va typ trevligt. Sen kom jonna också och meldodifestivalen satte igång. Därefter gick det snabbt utför. Jag säger bara sverige, sverige, sverige... HUR I HELVETE SKA EN 18ÅRING MED CONVERSE TIGHTS OCH FIN KLÄNNING MED EN SEG LÅT JÄVEL OCH ETT TRÅKIGT SHOW NUMMER VINNA?!?!?! Kan inte svenskafolket inse att det inte håller måttet utomlands. Inga andra länder i röstningen igår röstade ju på henne. Nä, fan svt nästa år får vi faktiskt ha en jury som avgör. För sveriges invånare är fan heller kapabla till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback