Ångest

Engelsk redovisning idag. Satan va jag är bra på det språket, någon av mina mates som håller med? Trodde inte det heller. Ähh, svårt att vara så jävla bra på allt. Dock är det gjort och det är ett projekt mindre kvar. Feels goooood. Jaqline banga simning idag och jag showar inte ensam. Tackar givetvis hjärtligt för denna diss och känner mig hedrad att ge dig en krigsmålning imorron om tillfälle ges.

Vampire diaries om 40min, inte att missa. Buzy tills dess med diverse skönhetsproblem. Hårinpackning hit och dit, blir det nån skillnad? Slängde en snabb span i spegeln innan, ogillar min vita nuna. Så imorron bålar vi cash och öka riskerna för rynkor. Men fan, det ska väl synas man levt när man är 80 bast?! Förhoppningsvis kilar man stadigt med en mindre charmerande gubbe som gillar en även med rynkor. Annars är det bara att följa hollywoodfruarnas exempel och spruta huvet fullt med botox..? Nice.


Kommentarer
Anonym säger:

haha, krigsmålning xd

det kommer ska du se, vänta tills torsdag så ska du se att hela klass rummet är fullt av krigare. 20-tal du vet :p

<3

2010-03-19 | 17:01:53
Bloggadress: http://jaqlineforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback