7

Jag är så trött på allt nu känner jag. Plugget står mig upp i halsen, dags att spy. Orkar inte att mailen klabbar heller. Svenska imorron, skriva en berättelse. Har en satans bra tanke, måste bara överföra den från hjärnan till pennan till pappret. Tur det finns en baksida på dygnet. Då jävlar är jag effektiv. Måste dessutom skriva över engelska redovisningen jag har på datan, för det fuckade mailen. Kill me.

Tänkte bara göra er uppmärksamma på att jag gick upp 06.50 för att gå ut att powerwalka imorse. IMPONERANDE. Sen skola, och friidrott. Crap, faila hårt med mina 1.10m på höjdhopp.. Va bara tvungen att kötta lite jogging, en halvtimme när jag kom hem. Så jävla duktig, "inte alls stolt av mig själv". Im good.

Angående överskriften, det är 7 skoldagar kvar till lov. Måste älska det alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback