Random

PMS agg mormor Ellinor.. Läskigt gött smeknamn. Knappt passande idag heller. Etthundrafemtiotvå fel att klaga på idag, ungefär. Nejdå, jag har varit underbar att umgås med ikväll.... Förbannat trevligt och kramgo. Slevat in godis i skallen också, knappt svullo. Lär rulla sommaren fram med min meny de senaste dagarna. Snabbmat, läsk, kaffe, godis.... Där mina vänner, finner jag anledningen till min kaosartade panna. Allting är en motgång idag, ett slag i fejset. Att vandra gator fram med en jäkla motvind dag ut och dag är inget jag planerar att lära mig leva med. Dumpar därför mitt trasch i form av en het lista på mina största fel jag funnit under dagen.

1. Flytten. Den omtalade flytten från mitt palats, min favorit plats någonsin. Det svider, det regnar inuti.
2. Grön/gul sörja även kallat mitt rufs på huvudet. Snaggningen lockar alltmer...
3. Manligheter, förrvirrande varelser.
4. Enrgilampans kraft oroar mig, Sveriges strålar verkar ej räcka för att uppnå önskad färg.
5. Folk med otroligt mer energi än jag borde skjutas, hej då 5/6 av jordklotet.. Jag vill bli tränad utan ansträngning.
6. Min panna som pryds av en mängd utbulningar, då jag gått och förälskat mig i diverse onyttigheter.
7. Ingen deg, noll pesetas, ett tomt konto.
8. En luftmadrass som sovplats, utan ok-luftutsläpp.
9. Min kassa dygnsrytm, ögonsläckning runt 5an och öppning framåt 8..
10. Sommarlovet utan händelser, det kryper i kroppen. En sjuklig rastlöshet entrar kroppen.

Kommentarer
clådde säger:

don't worry my friend! nr 10 kan du snart stryka så snart vi bokat in en "skåne runt dag" med våra älskade sommar kort. något att längta till ;)

2010-06-30 | 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback