Ohh, somethings up

Broren har lämnat huset och jag har officiellt kidnappat datorn. Datorn borde bestått av solning inför skolavslutningen, men när ögonen öppnades var regn det första man möttes av. Jag hade tänkt att leka duktig och gå ut och gå, 08.30.. Men när regnet vräkte och sängen var varm, var det inget svårt val. Med rufsigt hår, ej sminkad och iklädd shorts rusade jag till mot den gröna farkosten för att sen spendera närmre timmen där. Underbart med ett gäng kids som underhållning, usch. Med knappa 5minuter spenderade på Väla, var inhandlande igång. Min existens på kontot dansar snart på nollan igen. den desperata sökningen efter Jonnas avslutnings klänningen gav inget resultat. Så fick hänga med skånetrafiken ännu en gång. Ner mot staden för att kirra lite studentisar med mamma och köpa en efterlängtad beachbag. Hemfärd, denna gång med bil. Fantastiskt att slippa de jävla bussarna. Mitt flängande på bussen var dock ej över, då det plötsligt slog mig att bedömningsmatrisen från Åhléns låg vackert och väntade på att bli ifylld. Så på bussen, ner i stan och hem igen inom loppet av 1,5 timme. En till grön farkost och jag spyr.. Nämnt att jag hatar buss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback