Ohh fancy

Hakat med löken hela dagen och jag gillart. Solen hitta vägen igenom molnen och vi lämnade den lama shoppinggatan för en balkong solning. Othello, Labyrint och Blokus höll oss underhålla tills solen smög sig bakom husväggen. Som de desperata soldyrkare vi är, fanns det bara en sak att göra... Slänga sig ut i stadsparken och flasha vilt för både barnfamiljer och knarkare. Därefter åt vi verkligen inte på Mc´donalds. Valsade oss hemåt för att äta, detta ständiga tuggandet. Tur vi är på samma plan, aldrig mätta. En våg av rastlöshet infann sig plötsligt inom mig och jag var tvungen att löjla mig ett tag. För att stilla mitt desperata behov av en händelse, ringde vi in Moa och Kajsa för en het dejt på Viva. Uteservering, kaffe, onyttigheter och mina favoriter runt omkring mig. Samtalsämnen som rördes upp var mycket framtiden, Stockholm lockar och studenten är välkommen blir slutsatsen. Lär spendera både mycket tid och cash på diverse uteserveringar i sommar, både trevligt och mysigt. Men framför allt det roligaste som finns att göra i denna totalt händelselösa stad. Med en suck kastar jag in handuken för att vara utvilad inför morgondagens långa dag på stranden. Låt SMHI ha rätt denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback