Oh, this rock

Jag slapp hämta den jäkla pärmen, mamma körde ner den. Yrvaken och med totalt nyvaken uppsyn rusa jag ut i stadstrafiken. Underhåller mig med diverse kassa tv serier i väntan på att klockan slår 10. Den blå färgen lyser igenom genom molnen och solen lyser, ska det äntligen bli sommar? Den 13 juni och inte en enda dag spenderad på stranden ätandes glass och pommes. Ha sand i tänderna är en längtan..



You are beautiful.

Mina flickor ska slippa möta en nuna som ser ut att sovit det senaste året. Därför blir det till att bättre på gårdagens försök att se någon charmigare ut. Kläder andra än mysbrallor och en sunkig T-shirt skulle nog också orken räcka till. Tanken slog mig just att cleana upp lite här, satan va den där klädkastningen aldrig blev av.. Ähh, pumpar Ellinor-låten för en ego-boost utan dess like här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback