05.45

Morgondagens uppgång blir enligt ovan 05.45, för inventeringen på Åhléns. Kan knappt förstå det själv, aldrig förut har klockan varit ställd före 6.. Det känns overkligt och aning skrämmande. De är närmre mina normala läggdags tider än uppgångstider. Men jag klagar inte, jag trivs och är glad över chansen. Därför pinnar jag mer än gärna in i duschen imorgonbitti för att överhuvetaget vakna till liv. Fram till halv elva räknar jag för fulla muggar och knappar in på den lilla apparaten, därefter bär det av till skolan som väntar med betygssamtal. Skulle kunna leda till en dag i tårar eller en fantastisk dag. Låt mig få en fantastisk dag, enligt månaden horoskåo är det mig värt. Eftermiddagen spenderar jag städandes och mysandes med mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback