Städa varje fredag




Pappas vecka väntar och det är dags att ta tag i kaosen. Repris var fredag! En vecka har passerat, de 7 dagarna har hjälp mitt rum från sterilt och rent till stökigt och skabbigt. Hemtrevligt, jag trivs. Persiennerna hålls nerdragna för att slippa den enorma muskelansträngning som krävs morgon och kväll annars. Min sovplats liknar mer en golvpats, golvets nya namn är garderob. Nagelfärger, väskor, glas eller makeup.. Onödigt att finna dem en plats där de ej syns, för att vid behov springa land och rike runt för du gömt undan dem. Ähh, låt nödvändigheter ligga framme säger jag. Bekvämt är bra!

Kommentarer
Claudia säger:

hej hej, allt bra med dig idag? =)

2010-07-23 | 16:07:15
Bloggadress: http://claudiias.blogg.se/
Viveka säger:

Hahah klockrent inlägg ^^ Instämmer helt, förutom att det inte är värt att bråka med min mamma om det, lättare att bara städa direkt istället ;)

2010-07-23 | 17:23:46
Bloggadress: http://viiveka.blogg.se/
Stenkastarn säger:

niiice!

2010-07-23 | 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback