Two

En hel arbetsdag till har passerat, hann inte ens öppna datorn imorse för att egentligen endast skriva "Hej och hejdå" i princip. Mer att göra idag, tro det eller ej, men det är roligare då. Drog på handskar och sleva ner två däck, mm manligt. Naglarna ser hemska ut och jag ser ej solen. Är vi en bra match, bildelar och jag? Ohh, tror vi kan bli en bra kombo. Lapparna med vad som ska plockas, lyckades jag tillslut kirra själv. Stolthet för att vissa av mekanikernas namn nu fastnat och att jag har ett litet hum om vart de befinner sig. Skumt detdär med att jobba, mitt första sommarjobb och jobb överhuvetaget. Min vanliga vardag består av brudar, smink och hår. Diggar mina kontraser, nu om dagarna är det däck, manligheter och lager som gäller. Lite råare, lite bättre.


Kommentarer
Caroline säger:

Sannerligen kontraster. Själv har jag precis börjat en prktik och har annars varit ledig hela sommaren, man blir så väldans trött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback