Silence



Jag känner mig dålig för att jag inte uppdaterar er oftare om mina livshändelser. De må vara få och de må vara klena, men de ger mig ångest. Solen får mig att inte för en sekund ligga inomhus. Soldyrkare eller bara bra på att ta tillvara på de få dagarna som faktiskt är riktigt varma. Min dragningskraft att bli hysteriskt brun kanske även spelar in i spelet. Jag skänker er ett löfte.. Ikväll och nästkommande dagar ska jag vara en aktivdator människa och uppdatera er vid avgång och hemkomst.

Jag vill börja bikta redan nu, känner tagget inom mig. Mat menyn, mitt intag av mat under gårdagen. I denna takt bör jag väga någonstans runt 70kg i slutet av sommaren. Frukosten, cola och vaniljyoghurt. Hemsk kombo där. Thaimat intogs till lunch då Malin och jag drabbades av akut hungersnöd. Få timmar senare slank en pizza ner i komination med mer cola. Chips och choklad är en känslig punkt, råkade köpa det också... Efter hemkomst igår, begav vi oss precis som väntat till McDonald´s. Säger bara, farligt så otroligt farligt att de ligger få meter hemifrån. Även morgonen skulle börja illa med resterande pizza rester för att kick-starta dagen. Vad var det jag ej förstod när jag för två veckor sen skrev "Det nya livet"? Det skulle innebära hyfsat nyttig kost i veckan och fetma på helgen. Dessutom lite motionsrundor bara för att sätta fläsket i rullning, hur bra har du nu lyckas Mr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback