Pink dreams



Mm, jag har ett mål med dagen. Att knipa tag i ett rosa glas, från mitt favoritställe; McDonalds. Senare under dagen, kommer det plinga till här hemma och inom någon sekund vet jag om de existerar. Då kör jag till andra änden.. Wow, osäkerhet änden eller enden? Iallafall, till andra sidan av stan för att nå my pink dream. Det var min färg för ynka två år sen, livet var rosa. Kläder, rum, tandborstar allt var bestående av denna tjejiga färg. Nu tycks jag passerat mitt rosa stadium och kommit in i ett mer färglöst mood. Någon dag kanske vi ska älska igen, men för nu vore ett glas tillräckligt.

Kommentarer
Baby-S säger:

sv: det är finfint :D

2010-07-22 | 12:13:40
Bloggadress: http://bbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback