Nog fräsch



Sand... Man bara måste gilla sand sommatid. Sandkrig, en sandig handduk, knastrande i tänderna, 7 liter på golvet när man anlänt hem, hårbotten täckt med korn, slänga sig direkt i den solvärmda sanden. Ähh, jag börjar bli hög av sandkänslor snart. Spenderade nära de 8 timmarna under energilampans strålar idag, helt underbart. Inte en ett enda problem har entrat hjärnan idag, endast funderat över hur fin sommar vi har när den väl kommer. Havet har börjat få upp temperaturen till mänskliga grader och idag spenderade jag över halvtimmen i havet, it´s a first. Ruschade förbi min Moe och jag är förbi, officellt är tävlingen i fullgång. Stek satan och vinn. Hemåt, 3 liter kräm och utgång. Allt inom halvtimmen, magen skrek av hunger... Första tanken, McDonald´s. Damn women, hindra dig men icke. Sleva in maten medans bussen rörde oss mot Maxi och campa utanför för att med publik squeeza ner resterande mat. Aldrig förr upplevt den riktigt vidriga känslan av Mc. Mat är heligt och bör ej stress ätas, det står jag fast vid. Snabb vända på Maxi, kirra nödvändigheter chips, marabou, lösvikt..... Mmmmm, Ellinor "Det nya livet" började i måndags. Fuldansa, youtuba och hängde. Farkosten tog oss hemåt och nu ligger jag här med beroendet av att uppdatera er om min dag. Era carefaces är säkert uppe i skyn av undran, det värmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback