Mr. Duktig

Nyss valsat mig iväg från lägenheten för första gången idag, men endast för en vandring bort till andra sidan kvarteret. En kortaktivering har nyss skett och jag är redo för att dra det imorgon i Malmö. Det blir imorgon istället med Moe min kära och förmodligen Vici. Då jag ej aktiverat kortet sen det förra blev stulet, har det till min förvåning växt upp en liten summa där. En fin överraskning såhär dagen före shoppingdagen. Snart dratt en rulle ballerina kakor, endast 1000 kalorier. Ska checka tågtider och spana lite shopping. Aj, vad det svider att jobba det sista fyra veckorna och att lönen entrar kontot i slutet av September månad. Fan vad jag känner för att bränna deg imorgon... På tal om deg, jag har bränt över 800kr på käk hittills denna sommaren. Den sved, ja som ett as.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback