Juli 18, 2010



Medans solen än en gång valsar sig upp på himlen i norr, söder, öst eller väst.. Smider jag planer inför morgondagen. Vädret ska, precis som publicerat, bli allt annat än strandväder. Om 8 dagar är mitt lov slut, då börjar jag slita för att dra in lite cash på kontot. Veckan som kommer ska därav bestå av tropiska nätter och 30gradig värme. Spåkvinnan har sagt sitt och satsar nu enligt henne själv på att bli svart inför fyra veckors icke-solning. Blundar en sväng och ser mig iklädd arbetskläder, snygg som få. Yrandes runt på ett lager, fyllt med manlighet. Hög av mängde cola som sipprat ner under kvällen och morgonen ljusnar i snabb takt. Så slocknar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback