Jobbångest

Genomgår mitt livs första jobbångest. Imorgon börjar det, 40 timmar i veckan. Signalen går 6 imorgonbitti och då är dagen kommen. Bilar, män och sifferkoder. Någonstans där lär jag kunna sammafatta mina 4 veckor efter sommarens slut. Ångesten sköljer över mig som en våg, tidig uppgång och tidig läggdags. Sol och bra väder under tak, inomhus. Misstag och fel, en förtidspanik innan det ens skett. Festandet har precis dragit igång för övrigt ickejobbande folk, samtidigt är det dags att knoppa in för mig. Sommaren är slut, även om 9 dagars ledighet återstår innan 2an drar igång. Ähh, det är tufft nu...

Kommentarer
Malin säger:

ÄGD SÄGER JAG BARA!!!

2010-07-26 | 00:10:55
Bloggadress: http://heediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback