I forgot

Jag erkänner, jag glömde er igår... Havet höll måttet så vi kunde hänga där ett bra tag och fula oss med kameran. Det är helt underbart att ha en cykel igen. Jag må vara en hyfsat kass cykelförare, men att stanna vid ett stoppljus är svårare än det ser ut. Valsa oss upp mot Ättekulla, vilket tog oss dryga 2 timmar. Normalt sätt tar det runt tjugan. Undra om vi blev förvånade när vi hamnade på McDonalds ännu en kväll... McFlurry lockar så jävla hårt i kombination med McChicken. Helvetes snabbmatsrestaurang. Varför var den tvungen att öppna här?? Jag älskar det något fruktansvärt, men det svider hur kasst det är att trycka i sig det varje dag. Rrh, lackar lite här över. Fast måste medge att jag älskar vårt nya hak ändå, hur ska man annars spendera en halv taskig kväll?






Klockren!







Vi har en tendens att vara söta ibland när vi anstränger oss också, se och häpna. Ähh, vi kan försöka iallafall. Vackrast är man då rakt ej i havet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback