Fungerande internet

Internet har satt igång och jag befinner mig i mitt nya hak för att packa upp sladdar och skräp. Rusade ut imorse då jag missade att ställa klockan. Avgången mot mormor för min vanliga städning skulle skett halv tio, men då var jag förmodligen mer död än levande. En kvart över elva valsade jag mig i kvick takt ut mot bussen och sedan hemåt mormor. Dammsugar teamet satte igång och det belönades med wienerbröd och kaffe. Mmmmmmmm. Åter ner i stan och upp till min numera gamla bostad för att fiska upp katterna. Packat upp, käkat och chillat lite här under dagen. Vädret får ta att tagga till imorgon, redan trött på molnen. Hakar nog med Kajsa ikväll, det lär innebära onyttigheter ivanlig ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback