Eyy

Energilampan svek mig idag, det svider. Med tanke på prognosen de två nästkommande dagar, verkar det inte bättre än att stranddagarna för mig är förbi. Jobb inleds snart, 9h dagligen. Helgen blir till heligt tid fast jag vill att den förblir två dagar i mängden. 20 dagar, ett klent antal kan tyckas dock mitt lov. Min vilopaus.. Välbehövlig inför ett halvår plugg. Tiden kommer flyga förbi och snart är julen över, framför allt halva gymnasietiden är gjord. Det är med en lätt chock jag skriver detta, 2an. När började klockan springa?

Fräschar upp mig och cyklar sedan, för er skull, bort och fiskar upp överföringssladden till kameran. Fancy photos från gårkvällen väntas. Kika in om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback