Total waste


Så jävla onödigt att gå till skolan imorse.. Jag kommer dit och möter Valentina då hon bara: Gunilla är inte här. Jag bara Men för helvete! Det är såå mångt ifrån första gången. Hur jävla svårt kan det vara att skicka iväg ett mail eller något och informera om att lektionen blir inställd. Orkar inte. Men så är det alltid.. Vi kila ner och satte oss i cafeterian iaf och snacka lite. Känner dock att jag var hyfsat opepp och allmänt osocial, men det är väl så första dagen efter lovet. Skyller på det iaf, hihi. Så halv 11 börja iaf vår nästa och sista lektion, på den gjorde vi lite sånt halv lekaktigt. Typ kryssa i hur din kompis är och sånt. Man kan ju inte driekt säga att det var en meningsfull dag men nu ska man inte tjata. Det var iaf en mjukstart, hehe!



Ge mig sommar, sol, värme och lov! Jag o lillfjanten (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback