Städing


Nu ta tag i mitt rum asså. Sitter med godis, marabou och lösgodis. Tänk er nu mig sitta med ashög musik choklad i munnen sjungandes.. Tur ingen är hemma. HAHAHA. Fassan ringde nyss så han hämtar oss vid typ 3 kanske, och ska jag då hinna cleana mitt då får jag snart sätta fart.

Problemet är bara att innan jag kila till frissan satt det en spindel på min persienn.. Så våga jag inte ta den och nu när jag kom hem satt den inte kavr. Så e lite scary att gå in, tänk om den attackerar. ( För den var ju så stoooor! ) Jag både älskar och hatar kläder, älskar när dom hänger fint i garderoben.. Hatar dom när dom hamnar på golvet allihop. Kan dom inte fatta dom ska avra i garderoben? Aja, tar snart mod till mig och sätter igång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback