Snusk


Mitt rum just nu är värsta snuskrummet.. Det ligger saker överallt och bäddsoffan är utdragen, kuddar o lakan är kastade lite här o där. Sen tappa jag nyss ut hela min nescecär på golvet så allt smink och alla nagellack rullar runt fint bland all annat skit. Jag blir så glad ibland med min tur. Mitt i röran ser jag dessutom en chokladtomte, men jag får inte käka upp den för det är godis. Men jag är duktig så nej jag ska inte käka den. Jag är tyvärr inte tillräckligt duktig för att orka städa här inne. Så nu ska jag gå ut och äta för magen skriker och jag blir deprimerande över att vistas här.

Jag är avunsjuk på Kajsa som åker till Indien om 2dagar, jag vill också resa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback