Sista kvällen i frihet


Idag känns som sista kvällen innan helvetet. Imorron måste jag nämligen börjar plugga för att få allt klart i tid, känns lite halv deprimerande faktiskt. Men jag har ju intalat mig själv att all min motivation till skolan nu ska vara tillbaka, så vad jag egentligen tänkte säga var att det känns förjävla bra att inviga 2010 med plugg!

Min kväll har innehållit en aning nördande av Sims och lite film. Allmänt gulligt kväll. Nu tycks dessutom min trötthet ha försvunnit konstigt nog, jag kände ju av den innan alltså hihi. Inatt kan det alltså hända att klockan för detta känns som the end på lovet.. Tänkte ev fixa en ny header också, men vi får väl se hur det blir med det. PUSSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback