Shopping


Nova lund var en super stor besvikelse och likaså topshop. Asså inget av deras snygga saker fanns i butiken, hitta lite söta trosor annars köpte jag inget där. Nä usch det sög. Men jag köpte ormskinnsliknande tights på Gina tricot iaf, har spanat in dom innan så nu jävlar. Hehe, sen gick vi runt lite över allt och jag blev förälskad i ett par skor.. 1000spänn och högklackat stoppa dock mig på nåt konstigt sätt, men det är jätte mycket möjligt att dom hamnar hos mig tillslut.. Aja, när vi insåg att det verkligen var för jävla boring att gå där, tråkiga affärer, litet blabla så kila vi till löddeköpinge. New Yorker, love den affären. Sure, där är massa skit men man kan hitta massa balla saker också. Jag hitta iaf 2ringar, ett par lack tights och en typ poncho. Den blir as ball på min skinnjcka nu medans det är typ 10000 grader minus.. Dör fan så kallt det är. Bilder på det fixar jag nog imorron, hihi.

Ikväll vet jag inte om nåt händer men jag har snackat med jonna och lite med johan så vi ser. Annars är det ju Let´s dance idag, så det kan sluta med candy och allmänt fetande framför tvn.

Ska kika vidare på gamla top model avsnitt nu, sen blir det avfärd mot far min. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback