Send


Skicka precis iväg mitt arbete nu för analys om hur mycket som är kopierat. Lite nervigt men det får funka. Lake house var inte riktigt så bra som jag kom ihåg, men den e ju lite gulligt så. Hiihi, bra tidsfördriv om inget annat. Klockan är runt halv tolv och jag börjar 08.10 imorron precis som vanligt. Så det är väl dags för mig att nanna snart. Missa paradise hotel kom jag nyss på, crap. Nästan lite pinsamt att jag har blivit en typ stalker av det, har alltid hatat såna program innan.. Men ja, jag är fast! Just nu sitter jag och funderar på att vi imorron har håla från 10.10 tills 13.45. Döda mig! Jag hatar hålor. Fine, det är jävligt najs och slipp plugg men liksom vi går till fyra imorron och mitt på dagen har vi över tre timmars håla.. Känns så waste. Känner att jag har börjat blanda in jävligt mycket engelska ord och märkte innan att jag har börjat snacka med dom också. Men me like!

Klippning på fredag btw. Cant wait!

                                                                           Jag vill ha hem dig nu älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback