No computer


HEEEJ!

Har inte haft någon data idag det suger faktiskt. Men idrotten gick finfint. Hatar otboll med brudar, så jävla mesiga alla är. Dessutom liknar det knattefotboll = Alla på boll! Orka sånt. Volleyboll också efter det vi krossa. Sen lekte jag och Matilda duktiga genom att stå och skjuta till varann.. Hyfsat meningslös idrottlektion. Dock ligegr jag på mvg efter första terminen, lite nöjd. Kila hem till mamam emellan och käka lite innan det var dags att kila back to school för Öppethus. Det var så meningslöst! Typ 10pers på tre timmar. LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. Vi fula oss som satan iaf och jag fick ta hand om pms fanny. Hahaha, så jävla najs. Jag va på ett jävligt speedat humör. För en gångskull. Inte ofta jag är det i skolan numera, men det kommer. Ellan will be back! Jag likna mer eller mindre en prostituerad påväg hem.. Lite scary att vandra genom stan då typ? Sen kom jag då tillslut hemoch gud jag käka bakpotatis sen glass och kakor.. Illa men vafan. Beach 2010 får jag tänka på senare.

Fortsatt chill nu, ingen skola imorron! YEAH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback