Klippt!


Heej sötisar!

Kom nyss hem från frisören och guess what? Jag är nöjd! Ingen mer ångest. Det blev inte kort heller helt perfa. Ser mycket friskare och helare ut nu så det e najs. Bara färgen som ska bort nu hehe.

Detta är nu officiellt min tjockisdag för denna veckan. Ska äta så mycket godis att jag sprängs typ. Nästa veckan blir det inköpning av joggingskor sen jävlar är det dags för att fundera över sommaren 2010. Hahah, kan ju knappt längta mer! Jag hatar verkligen vinter. Men nu ska jag nog bege mig till skabbiga Netto och köpa godis, sen blir det städning av rummet innan jag kilar till fassan.





Kommentarer
clåddeman säger:

skabbigt? netto är fan 100 gånger fräshare än va tempo va -.-

2010-01-22 | 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback