Johan Falk


Känns som att min dag har blivit en aning tv och data inspirerad, hihi. Det är liksom det ända jag gjort idag. Jag har faktiskt inte ens gått ut genom ytterdörren, det är liite illa på en hel dag. Men skit i det. Sista lov dagen bör fanemig vara en riktig chill dag där man absolut inte gör nånting alls. Alltså har jag gjort helt rätt.  

Men det känns typ över hemskt att man imorron måste ställa klockan och gå upp tidigt. Längtar dock till frukost, det är det bästa med morronen. Jag kommer inte riktigt ihåg när vi börjar, men jag tror det är 10 i 9. Ska dubbelkolla det sen för att slippa starta upp skolan med försening. Vi har iaf datakunskap, så mycket vet jag. Tror faktiskt det är ett prov som inviger skolan i år.. Fan jag har förlorat min koll! Äsch den kommer strax tillbaka. Vi slutar innan lunch imorron så det är ju en ganska soft start iaf.

Jag sitter och spanar på 4an, Johan Falk. Faktiskt jävligt bra. Påminner lite om Beck och Wallander, såna svenska kriminalare. Jag hatar lite att den går på 4an för klockan 10 blir det lång paus med nyheter och väder.. Ingen höjdare! Men nu fortsätter visst filmen strax så jag ska springa in och byta om till fete T-shirt. jogging och mafioso strumpor. Charmigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback