Halvt vaken..


I´m up. Fast ja det har jag ju iofs varit ett tag nu. Runt tio kila jag upp och åt frukost direkt. Är alltid typ hungrig som en varg på morrnarna..(?!)  Gott att kasta sig i sängen igen efter och det är precis vad jag har gjort. Så nu ligger jag här med datan i knäet och småspanar lite på Biggest loser. Det programmet äcklar mig och jag önskar verkligen jag orkade gå fram och hämta fjärrkontrollen.. Men kroppen jobbar emot mig tror jag! Bud på att skaffa röststyrd-tv, "Kanal 5 tack". Typ drömma går ju. Jag har lovat mig själv att börja plugga kl 12, det känns riktigt jävla jobbigt.. Väla klingar mycket bättre i min hjärna. Så kan det dock inte bli idag, jag måste, måste, bara måste plugga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback