Håla


SLapp bilden i och med att jag jobbar hemma så nu sitter jag och Jaqline hemma hos mig och har nyss skrivit klart vårt arbete. Jävlar vad sånt kan klabba. Blir så jävla sur på sånt här skit, stör mig på folk..

Iaf så ska vi tillbaka till skolan vid halv ett och då ska vi ha ARL sen matte och därefter hörs vi igen! Jag tänkte käka lite nu så jag inte avlider under eftermiddagen. Träffa snutte Malin idag och fan saknar att träffa mina babes varje dag..

Btw så hade frisören ingen tid förrens nästa veckan, så får vänta lite på att det ryker av. Humöret är för övrigt liite bätre än igår men det är fan knappt.. Så jävla trött på brudar, skolan och plugg förtillfället!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback